Korkade kommentarer

 

Har märkt när mina mage börjat växa, att det tydligen är fritt fram för främmande människor att ta på min mage?
Utan att ens fråga mig först om det är okej. Folk man inte ens känner som typ Agda 85 på ica i kassa kön. Man bah jaha okej ta på du ?! Eller vänta VA! .. Sen ställer dom frågan vad blir det för något en pojke eller flicka och man svarar vänligt att det blir en pojke troligtvis. Och man får till svar jaha va roligt, men när jag väntade barn kollade man inte könet var mer en överraskning.. JAHA! kul för dig då varför frågar du mig ens frågan då!?
 
Eller så får man konstiga frågor som har du pappa till ditt barn ens?.. Asså Neeej, jag snodde sperma från sjukhuset så jag vet inte vem pappan är?! Eller vadå.. "Det är ju absolut inte min sambo som är pappan"
Oj vad din mage växer. Nehe det menar du inte att den växer?! Vad konstigt att den gör det..
Sen när man svarar nå dum tillbaka på en dum fråga så skrattar personen alltid lite generat.. hehe, eller det kanske är två? Wow, du är verkligen den första som säger den meningen till mig.. (Trumvirvel)

 



#1 - Madelene Snellström

Hahah åh vad jag känner igen mig från när jag var gravid med min son! Hade sån lust när främmande människor tog på min mage att ta på deras magar för att dem skulle fatta hur det kändes...vilken fin mage du har 😍 När är du beräknad? ❤️