Så kan det vara

Vissa dagar tar jag det bara lugnt. Är så himla trött ibland. Så då gör jag inte mycket alls. 
Har en bok om min graviditet som jag fyller i vecka för vecka. Om hur det går med allt. 
Och varje gång inser jag att jag har en extremt tråkig graviditet , inge illamående craving eller liknande. 
Har inte ens ett dåligt humör.  (som egentligen är en bra sak men tråkigt när man fyller i boken)Så
Och man hör alla historier om att personer haft cravings på alla möjliga konstiga saker allt från is till palsternackor. Och här sitter jag och är inte ens sugen på en glass jävel. 
 
#1 - Matilda Berlin

Men wow vilka fina tulpaner!! Man blir verkligen sååå himla glad utav dom =) Kram <3

#2 - Linda

Jag hade inte heller några typiska gravid grejer för mig när jag väntade våran dotter, det var ganska skönt att bara få vara som vanligt typ fast det inte var det.
Ha en fin kväll
Kram Linda