2018-2019

Vi säger hejdå till 2018 ett år som inte var det bästa i början men slutar på topp. 2018 kommer alltid vara något speciellt. Året då jag blev mamma. Det är det bästa som hänt mig. Att ha en egen liten som gör framsteg för varje dag. Ska bli så kul och följa hans uppväxt och se vad han kommer gilla och vad han vill göra i livet.  2018 har jag lärt mig en hel del och vuxit som person. Har även insätt vilka  som är ens vänner och vilka som försvinner bara för att man skaffar barn. Folk tror att man blir en helt annan människa men är samma gamla vanliga bara inte lika spontan som förut. Har också märkt att en del tror att dom vet bättre en vad en annan gör. Men det är inget jag lägger energi på. Jag bryr mig helt enkelt inte. 

Nytt år nya möjligheter. 2019 ett år med mycket planerat och mycket att se fram emot. 
Vi ska åka utomlands i höst. Amandus ska börja på babysim. Han kommer även fylla ett år. Och jag kommer vara mamma ledig tills slutet av september. Sedan är det dags att skola in honom. Jag kommer även att fylla 25 år. Känns som åren bara springer iväg.