Så himla lurad

Jag blev grundlurad!
 
För 2 helger sedan skulle jag på eftermiddagen åka till min kompis för tacos & filmkväll. Som hade varit planerat ett tag.
Som en sista tjejkväll innan våra bebisar kommer till världen. Och just den dagen var en sådan dag man egentligen skulle ha duschat för att känna sig fräsch. Men jag tänkte äh det är ju bara några av mina vänner så behöver inte fixa mig. Sagt och gjort, så sätter jag bara upp håret i en ovårdad tofs. Sminkar mig inte tar ett par byxor som egentligen ska tvättas för att jag tidigare fått ketchup på dom. Men tänker eey, ska äta tacos, jag å tacos är = smutsiga kläder efter första tuggan. Eftersom jag är dräll pellen nr ett. Värre en ett barn som ska ut och leka när det är lerigt.
 
Hela veckan har jag gått och suktat efter denna tacos. Så när dagen äntligen kom var jag super glad över att äntligen få äta tacos. För ville inte äta det innan i veckan för då skulle jag ju förstöra hela suget på att äta tacos. Blev hämtad av en kompis som skulle vara med under kvällen , men hon var ovanligt tyst och kändes som att hon var nervös på något sätt. Men tänkte inte mer på det utan tänkte bara att hon kanske har en dag hon känner sig låg.
Vi kommer äntligen fram, öppnar dörren och tänker yeeey äntligen tacos. Men nej.. då inser jag att jag har blivit lurad. Det ska inte bli någon tacos film kväll här inte, utan det är ju min baby shower.. Holly fuck tänker jag, jag ser ju bokstavligt talat ut som skit. Hamnar helt i chock var inte alls beredd på detta. Men hur kul som helst.
Hur fin vän har jag inte som tagit tiden och fixat allt detta. Som fått ihop alla mina vänner, till och med min fina vän som bor typ 15 mil ifrån mig var där för min skull. Super fint dekorerat med fina presenter och god fika. Så fast jag inte fick någon tacos så blev dagen mer en perfekt.
 
Är så enormt tacksam över att ha så här fina människor i mitt liv. Tack alla som kom ni är värda allt.
Och självklart var jag för chokad och glad så glömde helt bort att ta kort. Så här är några min kompis tog iaf. 


 
 
#1 - Josefine

Men åh, gud, vad kul och verkligen ett minne för livet 😍

#2 - Angelica Wåhlin

Gud, så gulligt & fint!

#3 - Carro

Men vad roligt :) jsg önskade att jag hade fått bsbyshower men fick ingen